schliessen

Filtern

 

Bibliotheken

Logo der Bibliothek

Electronic ressources licensed by the University Library are only accessible from within the university network. University members can use VPN to gain access to those ressources.
The University Library is open for borrowing only. Media has to be ordered in HilKat an can be picked up the next mo - fr between 10:00 and 16:00.
### A medical mask (surgical mask, KN95, N95, FFP2 or equiv.) must be worn during return and pick-up. ###
Our online ressources as well as the Scan service remain available.
Working in the library is not possible untill further notice.

Individuelle Curricula über den Geometrieunterricht : eine Analyse von Lehrervorstellungen in den beiden Sekundarstufen

Boris Girnat
Main Author: Girnat, Boris
Format: Book
Language: German
Published in: Wiesbaden, Springer Spektrum, [2017]
© 2017
Edition: [1. Aufl.]
Series: Freiburger Empirische Forschung in der Mathematikdidaktik
Research
University Notes: Dissertation Universität Kassel 2016
Physical Description: XV, 703 Seiten, 21 cm
Links: Cover (swbplus.bsz-bw.de)
Summary (deposit.d-nb.de)
Table of Contents (d-nb.info)
Additional Link (www.springer.com)
ISBN: 9783658154554
3658154551


Local availability is being checked...

Associated Publications

  • Associated records are being queried...
more (+)
Internes Format
LEADER 04240cam a2200877 4500
001 868758272
003 DE-627
005 20210119104054.0
007 tu
008 160922s2017 gw ||||| m 00| ||ger c
015 |a 17,A34  |2 dnb 
016 7 |a 1113775971  |2 DE-101 
020 |a 9783658154554  |c : (Broschur : EUR 79.99 (DE), EUR 82.23 (AT), CHF 82.50 (freier Preis))  |9 978-3-658-15455-4 
020 |a 3658154551  |c : (Broschur : EUR 79.99 (DE), EUR 82.23 (AT), CHF 82.50 (freier Preis))  |9 3-658-15455-1 
024 3 |a 9783658154554 
028 5 2 |a 978-3-658-15455-4 
028 5 2 |a 86883852 
035 |a (DE-627)868758272 
035 |a (DE-576)477322719 
035 |a (DE-599)DNB1113775971 
035 |a (OCoLC)960425009 
035 |a (OCoLC)960425009 
035 |a (DE-101)1113775971 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-HE 
082 0 |a 516.00712  |q DE-101  |2 22/ger 
082 0 |a 510  |a 370  |q DE-101  |2 23sdnb 
082 0 |a 370  |q DE-101  |2 23sdnb 
082 0 4 |a 510  |a 370  |q DE-101 
084 |a 370#DNB  |2 sdnb 
084 |a SM 640  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/143304: 
100 1 |a Girnat, Boris  |e verfasserin  |4 aut 
245 1 0 |a Individuelle Curricula über den Geometrieunterricht  |b eine Analyse von Lehrervorstellungen in den beiden Sekundarstufen  |c Boris Girnat 
250 |a [1. Aufl.] 
264 1 |a Wiesbaden  |b Springer Spektrum  |c [2017] 
264 4 |c © 2017 
300 |a XV, 703 Seiten  |c 21 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Freiburger Empirische Forschung in der Mathematikdidaktik 
490 0 |a Research 
502 |b Dissertation  |c Universität Kassel  |d 2016 
591 |a 5090: ddsu/sred (SWB) 
655 7 |a Hochschulschrift  |0 (DE-588)4113937-9  |0 (DE-627)105825778  |0 (DE-576)209480580  |2 gnd-content 
655 7 |a Hochschulschrift  |0 (DE-588)4113937-9  |0 (DE-627)105825778  |0 (DE-576)209480580  |2 gnd-content 
689 0 0 |D s  |0 (DE-588)4037949-8  |0 (DE-627)106234757  |0 (DE-576)209027398  |a Mathematikunterricht  |2 gnd 
689 0 1 |D s  |0 (DE-588)4077347-4  |0 (DE-627)106080458  |0 (DE-576)209204788  |a Sekundarstufe  |2 gnd 
689 0 2 |D s  |0 (DE-588)4020236-7  |0 (DE-627)106318802  |0 (DE-576)208932496  |a Geometrie  |2 gnd 
689 0 3 |D s  |0 (DE-588)4125746-7  |0 (DE-627)10573781X  |0 (DE-576)209579161  |a Lehrstoff  |2 gnd 
689 0 4 |D s  |0 (DE-588)4037946-2  |0 (DE-627)106234781  |0 (DE-576)209027363  |a Mathematiklehrer  |2 gnd 
689 0 5 |D s  |0 (DE-588)4195141-4  |0 (DE-627)105214140  |0 (DE-576)210099070  |a Fachwissen  |2 gnd 
689 0 |5 DE-101 
776 1 |z 9783658154561 
776 1 |z 9783658154561 
776 0 8 |i Erscheint auch als  |n Online-Ausgabe  |a Girnat, Boris  |t Individuelle Curricula über den Geometrieunterricht  |d Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2017  |h Online-Ressource  |w (DE-101)1112602496 
776 0 8 |i Erscheint auch als  |n Online-Ausgabe  |a Girnat, Boris  |t Individuelle Curricula über den Geometrieunterricht  |d Wiesbaden : Springer Spektrum, 2017  |h 1 Online-Ressource (XV, 703 Seiten)  |w (DE-627)1658619900  |w (DE-576)47715185X  |z 9783658154561 
776 0 8 |i Elektronische Reproduktion  |z 9783658154561 
856 4 2 |u http://swbplus.bsz-bw.de/bsz477322719cov.htm  |m V:DE-576;X:springer  |q image/jpeg  |v 20160930145401  |3 Cover 
856 4 2 |u http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=1637a976e14d4af786ce4fc5bf112d3f&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm  |m X:MVB  |q text/html  |3 Inhaltstext 
856 4 2 |u http://d-nb.info/1113775971/04  |m B:DE-101  |q application/pdf  |3 Inhaltsverzeichnis 
856 4 2 |u http://www.springer.com/  |v 2016-09-22  |x Verlag 
912 |a GBV_ILN_90 
912 |a SYSFLAG_1 
912 |a GBV_KXP 
912 |a GBV_ILN_2006 
912 |a GBV_ILN_2018 
935 |i Blocktest 
936 r v |a SM 640  |b Didaktik der Sekundarstufe I  |k Mathematik  |k Didaktik der Mathematik, Schulbücher  |k Mathematikunterricht  |k Schulartbezogene Didaktik  |k Didaktik der Sekundarstufe I  |0 (DE-627)1271517493  |0 (DE-625)rvk/143304:  |0 (DE-576)201517493 
951 |a BO 
980 |2 90  |1 01  |b 3839244722  |f HA  |d Mediothek MAT  |e i  |l zmat  |x 3090  |y z  |z 26-01-21 
980 |2 2006  |1 01  |b 3236234172  |l ddsu,fr  |x 20301  |y l01  |z 22-09-16 
980 |2 2018  |1 01  |b 3236234288  |x 20729  |y l01  |z 18-04-17 
984 |2 90  |1 01  |a HIL2$05429188 
985 |2 90  |1 01  |a 21:00486